lördag 4 december 2010

Den som är stark är den som reser sig upp efter varje fall

Ibland känns det som att jag hela tiden visste det. Du pratar mycket men du vet inte vad du pratar om. Ibland känns det som om dina ord bara kommer ur din mun och du får dem att låta så enormt trovärdiga att du förvånar dig själv.

Jag visste och jag sa det hela tiden.. "Du kommer aldrig att orka när du inser hur dåligt jag mår, jag vill inte lägga det på dig".

Och precis som alla andra som inte är mina sanna vänner, så sket du i allt och gav upp. Kanske lika bra det för nu har jag fallit så djupt en människa kan falla och jag mår så dåligt som en människa kan må, men jag tänker göra det sakta men säkert och bli den starkaste och tuffaste tjejen i hela jävla världen.

Jag tänker bli JAG.
L
E
O
N
A

L
I
P
O
V
A
C

(utan dig eller någon annan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar