fredag 11 juni 2010



Det finns ingen finare människa än denna människan på bilden. Jag ser upp till henne för att hon är den snällaste i hela världen, men ändå låter hon sig aldrig bli utnyttjad eller trampad på. Hon har trots sin snälla sida, alltid en stark personlighet och hon står för sina åsikter och är ärlig. Hon är snäll mot de som förtjänar det, helt enkelt.

Jag ser upp till Julia för att hon alltid kämpar utan att klaga. Jag tror aldrig att jag har hört Julia gnälla i hela mitt liv. Hon har sina mål, och hon låter ingenting komma i vägen för henne. Och det är så jävla starkt.

Jag älskar dig Julia, och jag är glad att du har hittat din stora kärlek. Det värmer mitt hjärta att du känner dig trygg och älskad. (Även fast jag saknar dig lite), men glöm inte att om någon av dina vänner förstår dig, så är det jag.

Du är bäst.

2 kommentarer:

  1. Jag blev helt tårögd av detta! Tack, tusen tack! Det värmer mitt hjärta till tusen! Kan säga att jag har fått så mycket inspiration av dig, hur stark du alltid har vart i alla lägen och ser alltid något som finns att kämpa för även fast motgångarna har vart fler än medgångarna! Du är en sån otroligt fin människa och jag är så otroligt glad och tacksam att du alltid finns där för mig, likaså som jag finns där för dig!

    Du vet att du alltid har mig vid din sida och att jag alltid finns där för dig oavsett vart jag än är på jorden! Jag saknar dig något fruktansvärt mycket, och varje gång man träffar dig fyller du än med glädje, från topp till tå och man går och ler för att man kan inte fatta att man har en så otroligt fin vän som dig, något jag alltid kommer vara rädd om! Du är underbar, det finns bara en av dig, och det är du! Det finns verkligen ingen annan som har ett så stort hjärta som du har.

    Jag kan inte tacka dig nog för alla gånger du har ställt upp och för varje minne vi har delat, och tusen fler kommer det att bli!

    Du är bäst, jag älskar dig vännen!
    Nokkie<3Joulie

    SvaraRadera
  2. Nokkie<3Joulie, föralltid :)
    Du är bäst helt enkelt <3

    SvaraRadera