söndag 13 juni 2010

Ingen mening alls.

Anledningen till att jag uppdaterar så dåligt är för att jag mår bra. Jag kämpar med min vikt och det är det ENDA jag har i mina tankar. Fokuserar som fan, för att jag verkligen ska klara det. Jag har ca 22-23kg kvar att gå ner så jag kan knappast börja vila nu.

Jag är inte ledsen längre. För att jag gör nytta för mig själv och släpper alla andras problem. Inga vänner just nu som blir sura för att jag inte vill leka, utan de jag pratat med stöttar mig och går ut och går med mig och så. Det gör mig glad. Vissa vänner är i och för sig utomlands, och det märks för det blir lite tommare men jag har iallafall mycket att göra och dagarna SPRINGER iväg.

Har en irriterande känsla i mitt bröst. Jag vill ut och cykla femhundra mil och jag vill dra med någon långt långt borta och bara sitta i prata i flera timmar.

Men nu, Marilyn Mansons självbiografi!

1 kommentar:

  1. fortsätt kämpa baby, du är så jävla duktig!

    SvaraRadera