fredag 4 september 2009

I say you are the fucking best, you are the best I ever had.

Jag önskar att jag hade en danspartner. Någon man förlitar sig på och inte skäms inför. Någon man verkligen vågar visa sin talang för. Jag brukar gosa ner mig i den tanken. Hur min danspartner och jag bara klickar, och har samma stil i våra rörelser och tänker nästan likadant och i mina tankar är han stadig och lätt att följa. Han är ingen mes som är rädd för närheten man ibland får när man dansar ihop. Han är liksom säker på det han gör och han är lätt att jobba med. Med en sådan person är det lättare att vara påhittig och att man hittar lösningar fort.

Det hade inte heller varit fel med en danspartner som tar dansen på allvar, och verkligen lever sig in i rollen. Det är alltid roligare att jobba med någon som är 100% seriös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar