lördag 5 september 2009

Det man inte vet lider man inte av.

Jag sätter mig vid Davids dator och hittar en mapp där jag ser att han har skrivit texter till mig varje dag. En dagboks-liknande mapp där han har skrivit några rader riktade till mig.

"Du är sjukt vacker, herregud..
Idag så träffades vi i Kista och jag bjöd dig på middag, jag bara njöt av att få sitta runt samma bord som dig. Jag var sjukt kissnödig redan när vi kom in och jag höll mig i säkert 1 timme för jag ville inte gå på toa för då skulle vi gå därifrån och "min" magiska stund med dig skulle vara över.. Men sedan efter ca 1 timme, så märkte jag att det fanns en toa precis bakom mig, dum som jag är.. Men iaf, du är sjukt vacker alltså, du är farligt vacker, jag blir galen av att titta på dig!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar