torsdag 20 augusti 2009

Ung och stolt. Jag är en krigare, för med tron på mig själv går livet vidare.


Dagens tips: sätt er och lyssna på the fray - heartless och njut.

Paulina är verkligen min bästa bästa vän. Visst har vi perioder, och ibland förstår vi inte varandra och kanske känner olika saker och går inte alls ihop. Men i slutändan, så står vi där hand i hand, hon och jag och vi släpper inte taget. Jag skulle stå ut med hur många sår som helst för hennes skull och hon är en av de finaste människorna jag träffat.

Jag fick en röd och guldig vattenpipa av Sara, den är p.i.m.p, och de är mina favorit färger. Ska köpa tobak och grejer till den imorgon så jag kan boffa lite, mihihihihi.

Och jag kan inte slita min blick från dig, vackra, varma, ärliga och uppriktiga David. Jag älskar att du står ut med mig trots att jag retar dig och hackar på dig för att få uppmärksamhet. En del människor klarar inte av mig när jag är sådär, men David kramar om mig, pussar mig i pannan och säger "Leona, lugna ner dig du ska få uppmärksamhet, jag är här och jag älskar dig". Jag är så jävla tacksam för allt du ger mig, du är så jävla genomgod och jag förstår inte hur du kan vara så, beundrar dig för det. Du är verkligen snäll.


2 kommentarer: