fredag 21 augusti 2009

Oh, how I love to be around this particular place I found.

Jag tycker att det är lite lustigt att killar har en tendens att förändras när de är med sina vänner. Det kan man i och för sig förstå på ett sätt, eftersom de är som små barn runt sina flickvänner. Men jag är alltid samma person, och jag värderar alltid samma saker. Jag tycker bara att det är konstigt att de har svårt att hålla om sina tjejer eller säga att de älskar henne högt när deras vänner är i närheten. Men man ska väl vara tuff, det är väl det det handlar om typ. (?)

Annars så älskar jag Fredrik och jag älskar min Börje. Fredrik kramade om mig idag och sa att jag är vacker, och Börje pussade mig på kinden när han såg mig. Småsaker som vänner gör kan betyda så mycket.

Så medans alla andra är på fetaste festen hemma hos Fredrik (David också), så valde jag att gå hem och sova.. Eftersom jag spenderade hela kvällen med att svansa efter David som hade massa andra att prata med, och hade massa annat för sig så blev det lite tråkigt att bara följa efter honom (speciellt eftersom han försvann då och då). Kände mig lite som en tönt utan egen vilja men jag var för trött för att vara med någon annan än honom ikväll.. Ni vet när man känner att man är sugen på att vara med en viss person? Jag kände bara för att stå och kramas med David hela kvällen, inte prata med honom eller så, utan ville egentligen bara låta honom göra vad han ville.. Men på ett villkor, att han lät mig luta huvudet mot hans bröstkorg och att han skulle hålla om mig. Men det visste inte han, och han kan inte läsa mina tankar + att ja själv skulle tycka det var väldigt frustrerande att ha någon som ville krama mig hela tiden när jag var med mina vänner.

Så jag låter honom vara med sina vänner, för det måste man få ibland, och så går jag hem och sover tills han kommer, för då kanske jag får en bättre chans att krama om honom, när han kryper ner i sängen alltså.

Annars då? Vattenpipan var G R Y M och med mitt epictobak så kunde ingen slå mig. Tack igen, Sara.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar