lördag 22 augusti 2009

Jag känner iallafall mig själv.

Vilken är min favoritfärg?
Vem gav mig min första kyss?
Är jag höger eller vänsterhänt?
Vilken är min favoriträtt?
Vilket är mitt favoritämne i skolan?
Vilket är mitt hatämne i skolan?
Varför hatar jag när folk säger lycka till?
Varför har jag alltid mina myskläder utochin och bakochfram?
Vad gör jag alltid innan jag somnar?
Vem är min idol?
Vad har jag för musiksmak?
Vilken är min favoritglass?
Vilket godis är mitt favoritgodis?
Vilken storlek har jag på fötterna?
Vad hette min första kärlek?
Varför vill jag ha en son och inte en dotter?
Vad ska mina barn heta?
Vilken humor har jag?
Vad heter min bästa vän?
Hur blir jag när jag är hungrig?
Vad hatar jag att göra till skillnad från de flesta tjejerna?
Vad använder jag för foundation?
Vad heter mina två tjejkusiner?
När hade jag min första fylla?
När rökte jag min första cigg?
Vad är det pinsammaste jag har varit med om?
Vilket parti håller jag på?
Vilka länder har jag varit i?
Vilken serie brukar jag följa på tv (uppehåll nu)?
Vilken är den frukten (?) jag gillar mest?

Skulle vara så kul att veta om det fanns någon som kunde svara på alla dessa frågor om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar