tisdag 18 augusti 2009

Ditt hjärta är säkert hos mig.

Jag finns här. Jag står här. Jag tar emot dig. Jag sträcker ut min hand. Jag står bredvid dig. Jag står bakom dig. Jag visar dig vägen. Jag bär på din smärta. Jag ger dig allt jag har kvar.

Jag skulle göra vad som helst för dig. Det är inte en börda för mig att ställa upp för dig, utan det är en ära att vara den som får dig att skratta eller må lite bättre. Du kan inte tynga ner mig, eftersom du ger mig så enormt mycket tillbaka. Känn aldrig någon skuld, och få aldrig dåligt samvete. Jag vill vara den som står dig närmast och den som får dig att le, slappna av och glömma det som gör ont.

För en vacker dag så ska vi kunna säga att du är den som känner mig bäst, och jag är den som känner dig bäst, ellerhur?

1 kommentar:

  1. Tack älskling, jag älskar dig så sjukt mycket..
    Du är allt för mig.

    SvaraRadera