torsdag 16 juli 2009

Vilken lättnad..

Jag har nog aldrig träffat en person med lika mycket förståelse som Leona. Hon är jävligt lik mig på sättet. Kanske för att vi båda heter Leona, eller för att vi båda är blattar, jag vettefan, men hon pratar hela tiden, jättemycket och är sjukt förstående och har medlidande för alla sorters problem.. Låter det som mig? ( + att hon är jättesöt mohahahaha).

Hon har iallafall gjort det grymt mycket lättare för mig nu att arbeta, och hon har verkligen tagit hänsyn till hur jag har det och arbetsledarna på jobbet gör också sitt bästa för att hjälpa mig så att jag kan få gå hem tidigare ibland och få kortare pass och så! :)

Vem blir inte glad att få höra ens chef säga " jag har anställt 22 personer, och jag är riktigt riktigt nöjd med fyra av dem. Alla är duktiga, men fyra av dem var ett riktigt bra val, och du är en av dem". Sånt gör så mycket.. Riktigt mycket mer än vad folk kanske tror!

Så nu ska jag jobba ikväll, kanske.. De skulle ringa mig från jobbet om det var lugnt så att jag slipper komma. Men jag jobbar mellan halv 5 och 9 (men som sagt, om det är lugnt får jag gå direkt).

Saker och ting börjar lösa sig.. :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar