onsdag 15 juli 2009

Jag vill bara kunna skratta högt och länge, och ärligt. Det var alldeles för länge sedan.

Jag lovar att jag ska bli bra nu. Jag ska det. Det finns inget annat alternativ. Jag ska klara det här. Jag hoppas på att jag ska bli frisk så fort som möjligt och jag hoppas att mitt liv kommer att bli bättre snart och trots att jag alltid har massa motgångar så tänker jag inte sluta hoppas.

Jag skulle vilja åka ut till Davids land, och bara skita i att sminka mig i en vecka, sola, äta nyttigt.. Ta ett nakendopp, sova i en liten mysig stuga. Skita på dass.. Och bara komma bort från precis allting.



Nu ska jag lägga mig i Davids famn.. Sedan ska jag upp imorgon och klockan 11 har jag möte med min chef om hur jag ska jobba framöver med tanke på hur jag mår. Jag ber er, håll era tummar för mig!! Jag kommer att behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar