onsdag 15 juli 2009

Rosa klänning, lång svart fläta, röda läppar, en svart klocka, klackar, och en alldeles för tung väska eftersom jag alltid bär runt på mitt hem.

Ska snart ta bussen hem och kanske springa förbi Mike en sväng. Imorgon ska jag jobba mellan 4 och 10 så jag har ångest över det, men jag hoppas att Leona är där då, så att jag kan prata med henne om att säga upp mig.

Jag är sjukt sugen på att dra till någon park eller något inne i stan, ta med smig cykeln, köpa en grillad kyckling och göra lite sallad med fetaost och tomat i och kanske fixa lite cider så att man kan njuta riktigt mycket.. Njuta av att det är sommar, som jag faktiskt inte har hunnit göra! Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens badat i sommar och alla jobbar ju nu känns det som och jag har svårt att planera saker med tanke på mitt jobb..

Åh, jävla donken.. Jag har jobbat bort hela min sommar.

Nej nu måste jag skynda mig till bussen.. Var rädda om er och drick mycket vatten nu när det är varmt (mamma leona som vanligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar