lördag 18 juli 2009

You never call me when you are sober


Jag hade den snyggaste killen i hela världen igår kväll. Fyfan vad vacker han var i sin skjorta, jag fick rysningar av att titta på honom.


Tråkigt nog spenderade jag hela kvällen med att bedöva mina känslor med sprit.. Leona & Sprit = En riktigt jävla usel kombination. Jag kunde knappt stå upp och det gick alldeles för fort för mig och jag hängde inte med i svängarna.. Jag letade hela tiden efter David, som jag aldrig lyckades hitta eftersom vi gick om varandra på festen. Knas var det iallafall.. Det roliga var att jag sedan skulle upp och jobba klockan 9 idag, UNDERBART! <3<3<3














































Naaaaaaaaaaaat.



Ehm.. Dessutom så blir jag väldigt somnig av sprit, och jag lyckades somna i soffan på Anders baksida. Det var väldigt behagligt, eftersom det bara var jag och Victor där från början.. Men det var mindre behagligt när jag vaknade.. För då satt hela festen runt mig och en vän kom och väckte mig och jag fick en chock för att David inte var där. Nej.. Aldrig mera sprit. Jag dricker fan aldrig, jag blir aldrig packad och det där var första fyllan på hela året, men sist jag drack sprit så tog jag sönder min bästa väns vattenpipa och dansade på min pojkväns bord. Därför låter jag bli.


En mindre lyckad kväll, men jag lyckades få bort alla jobbiga känslor som jag bär på, det var skönt att för några timmar slippa känna något alls. Därför blev det mindre kul när jag blev nykter och insåg att jag hade bedövat en dubbelt så kraftig ångest.


Till P: Jag förstår verkligen vad du menar med att jag är grym på att spela. Jag lyckas fan lura hela världen att jag är lycklig och att mitt liv är perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar