tisdag 9 juni 2009

Min ängel heter Julia.


Julia' Jag älskar dig säger:
hahaha ja
men leona, jag älskar dig oavsett vad!
du är helt otrolig människa
ser verkligen upp till dig!

Julia' Jag älskar dig säger:
du är mogen leona
du har alltid vart
du har lärt dig det från början

Det där är vad jag har önskat att få höra under en lång period. Inte " du har blivit så negativ" eller, " du är alltid så upptagen".. Jag tycker också att jag är mogen, men det är inte för att jag vill vara det, utan för att jag tvingades bli det först av alla eftersom jag aldrig fick vara barn. Är tacksam för att Julia ser mig på det sättet, att jag är mogen och att hon förstår varför, inte att jag är tråkig eller arg eller för seriös, utan förstår varför jag är som jag är.

Julia har alltid sagt till mig att hon älskar mig trots att jag är upptagen jämt, trots att jag är dålig på att höra av mig för att jag jobbar och pluggar och är helt utslagen, hon förstår ändå, tjatar på mig ofta men förstår iallafall trots att jag är en dålig vän så ger hon mig fullt stöd och glömmer inte mig och det sjuka är att jag VET att jag har henne där om jag behöver henne.

Kanske tycker jag om Julia, för att hon inte heller är som alla andra tjejer. Vi pratar inte så ofta, det är nackdelen, vi båda har mycket på varsitt håll. Kanske skulle behöva tid för en Julia lite oftare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar