tisdag 12 maj 2009

OO DAT ASS IS SO FAT I WANT DA LIGHTS ON USUALLY DA ROOM IS BICTH BLACK!!

Jag vet att alla i klassen lider av hemprovet, men jag lovar att jag är en av de som lider mest av det. Jag har inte ens öppnat skiten och alla andra började på den redan för en vecka sedan. Har lagt upp massa nya bilder på mig och Paulina på Facebook, ni kan ju alltid titta och kommentera. Bilderna är tagna med min nya braiga digitalkamera som jag fick när jag fyllde år! :)

Tog ut mina flätor idag. De kliade under dem och de blev förstörda när jag duschade. Jag som hade tänkt ha dem i en månad, men jag duschar ju varje dag (jag vet att det inte är bra men jag kan inte sluta) så flätorna höll inte helt enkelt.

Imorgon är det idrott på morgonen och det får mig att på psykiskt dåligt jävla äckel idrott. Sedan har jag simning med Sara på resurstiden och det gör inte saken bättre heller. BAJS!!!!!!!!!

Dessutom har jag sprutat ner mig själv med 143023909023 olika parfymer när jag var på KICKS idag: Coco Chanel, Mexx ice cold, Paris Hilton, Euphoria, och en annan kill parfym som också var Chanel (som då är Davids), och så den enormt goda Hugo Boss parfymen vet inte vad den heter. Men ni kan ju förstå att jag luktade konstigt?. Jag vet inte vad som flög i mig, men alla parfymerna får mig att tänka på saker jag inte vill glömma och ger mig en känsla av trygghet. Dofter har börjat påverka mig väldigt starkt.

HEJDÅ JAG HINNER INTE MER. SNÄLLA NÅGON KOM OCH RÄDDA MIG INNAN JAG DRUNKNAR I MINA LÄXOOOOOOR..

1 kommentar:

  1. Haha du jag har inte gjort ett piss på hemtentan så vi lider nog lika mycket , keep on going strong babe ain't nothing like you!

    SvaraRadera