tisdag 12 maj 2009

Hjärnspöken

Jag läser: Imperialismen var den tiden under slutet av 1800 talet då stormakterna ville erövra. Jag tänker: Jag vill bara ha någon som kan krama om mig riktigt hårt och låta mig gråta ut. Jag läser: Man delade upp Afrika i kolonier till olika länder och behandlade folket där med tortyr och de levde under fruktansvärda förhållanden. Jag tänker: Jag har bara börjat på en fråga och det har tagit mig en timme att ens svara på ett jävla begrepp. Jag kommer få sitta med det här hela helgen och då kommer jag att gå under. Jag läser: Även Japan skulle senare bli en stormakt. De hade tidigare stängt in sig och inte handlat med andra länder och skött sig på egen hand, men när USA kom till Japans kust och hotade att bomba huvudstaden blev saker och ting annorlunda. Jag tänker: Jag kommer aldrig att kunna sluta sakna. Hur ska jag kunna sova inatt? Tänker han som jag gör? Är jag störd som slagit mig så jävla hårt på botten?.

Hur fan ska jag ens få G på det här jävla hemprovet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar