tisdag 1 mars 2011

Till min framtid

Jag längtar efter att få kasta mig i dina armar. Jag längtar att få, helt ärligt, utan att vara rädd, kasta mig i din famn och kyssa dig på dina hallonröda läppar.

Jag vill känna din tunga mot min och jag vill forma virvlar med den i din mun och jag vill känna dina händer i mina över mitt huvud när du rullat över mig då vi älskar och jag vill känna dina andetag i min nacke jag vill att dina händer ska hålla i mina bröst och jag vill se dig i ögonen utan att fyllas med tårar och jag vill älska med dig varje sekund för jag vill inte vara med mig själv om inte du är med mig för du är allt jag önskar att jag kunde vara. JAG SER UPP TILL DIG SÅ MYCKET.

Allt jag vet är att du fyller alla tomma hål du sätter alla pusselbitar på plats du är min pusselbit du är min hopp, tro och kärlek. Tack för att jag får vara nära dig tack för att jag får ha dina händer på min kropp tack för att jag får kyssa dig så långsamt och tack för att jag får vara vacker i dina ögon. Tack för att jag får uppleva dig, precis som du är och du är bättre än allt och alla tillsammans.

Framtiden. Jag älskar dig och jag längtar så. Snart ses vi igen!

Hälsningar,
Lilla Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar