måndag 1 november 2010

Vanilla gorilla

Man ska inte glömma att personer i ditt liv som du tar för givet kan dö imorgon. Man ska inte leka med livet för du vet aldrig när det tar slut.

Jag uppskattar dig och allt du gör för mig. Jag beundrar dig för att du alltid vet hur du ska hantera mig, trösta mig, älska mig, få mig att skratta, och för att du alltid vill lära känna mig och veta mer om mig.

Jag älskar att veta att jag bara kan slänga mig i din famn, lägga huvudet i ditt knä och gråta som ett litet barn eller bara ligga där och vara jag om jag vill. Jag kan tvätta bort mitt smink och trots mina hemska finnar säger du till mig att jag är vacker. Jag kan gå runt naken i ditt hem och du gör inget annat än att beundra min kropp och jag kan sjunga i falska toner och du gör inget annat än att le åt att jag är mig själv. Jag kan skrika och säga att du är dum i huvet, slå i dörrarna och kasta min mobil i väggen, putta på dig och peka fuck you och säga att du är äcklig, ändå kramar du bara om mig och pussar mig på pannan och säger att det löser sig. När jag inte ens älskar mig själv så gör du fortfarande det.

Jag kommer aldrig glömma hur du sa att du kände dig tjock. Hur jag tog tag i dig, drog av dig dina kläder, slet av mig mina kläder (för att du inte skulle känna dig naken och utpekad), ställde oss helt nakna framför spegeln, bredvid varandra och jag berättade för dig exakt vad jag älskar på din kropp. Det blev naturligtvis några ord om varje del av dig. Jag kommer aldrig glömma hur jag tittade mig i spegeln och för en kort stund tyckte att min kropp var okej, men bara bredvid din. Den stunden var vacker för att båda vi är vackra nakna.

Du luktar alltid så gott speciellt på morgonen och om du någon gång har en annan kvinna i dina armar låt henne snälla få ligga på din bröstkorg innan ni somnar och känna doften av din underbara parfym. Hon kommer att känna sig älskad och trygg. Och va alltid bara dig själv, för du är en så sjukt vacker människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar