måndag 29 november 2010

Jag vill flytta ihop med dig

Efter att ha sovit med dig en hel vecka i rad kan jag inte längre sova om inte du ligger bredvid mig. Visst är du jobbig när du sover, för du vill aldrig kela med mig. Men den lilla stunden, då jag får krypa upp i dina armar och känna dina läppar mot min hals, då när du tar min hand i din och jag kan känna våra ringar mot varandra. Det är den bästa bästa BÄSTA stunden på dagen. Den stunden då jag vet att jag somnar, fast du är vaken och kramar mig.

Och hur FIN är inte du när du sover? Dina alltid mjuka och lena läppar, avslappnade. Din lena hud och dina tusentals vackra fräknar. Och så ligger du alltid helt stilla. Inte en rörelse, inte ett ljud.

Fan vilken tur att vi ska gifta oss. Jag vill vakna upp bredvid dig varenda dag i framtiden.

1 kommentar: