torsdag 17 juni 2010

Var dig själv istället jävla mongo

Istället för att känna sig dum och göra vad du kan för att vinna min förlåtelse så blir du sur och tar ditt pick och pack och går.

Jävla idiot. Ut ur mitt rum. Ut ur mitt jävla hus. Stäng dörren och kom fan inte tillbaka.

Jag är så jävla trött på att försöka gosa med dig som om du vore en fyraåring. Du är fan en vuxen man. Du sätter på dig en jävla mask när du är med dina polare och bland folk, då leker du stor och mogen och cool. Men när du är med mig beter du dig som en liten pojke som behöver duttas av mamma konstant.

Fan väx upp. Jävla barnrumpa.

Där står jag som ett jävla fån och verkligen försöker ge dig all kärlek som jag önskar att jag själv kunde få och du bara vänder ryggen till, ignorerar totalt och tycker att allt annat är viktigare.


HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT SE ATT ANDRA VILL HA DIN KÄRLEK? JÄVLA EGOIST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar