tisdag 8 juni 2010

Only you can make me feel, just like a king.

Jag har inte skrivit på ett tag av olika anledningar:

1. Jag jobbar varje dag hela dagarna långa (typ)
2. När jag inte jobbar koncentrerar jag mig fullt ut på att gå ner i vikt

Jag har tappat 1,5kg på 5 jävla dagar. Jag tycker att jag är duktig! Jag har inte hört av mig till mina vänner för att jag just nu BARA koncentrerar mig på mig själv och att inte hetsäta och hamna i mitt gamla beteende. Denna sommar kommer att gå åt till att bli frisk från mina ätstörningar och gå ner i vikt och lära mig att leva hälsosamt och stanna där. Förlåt för det mina vänner, men jag behöver någon vecka till för att smälta allt och jobba med nya tankar (dessutom måste jag få jobba klart innan jag har tid att gå ut ha kul)

Men jag längtar efter att gå ut på picknick och faktiskt kunna äta en SALLAD.. Skulle döda för en sallad just nu.

Imorgon kommer min mens också. Död. Jag har torterats med kraftiga smärtor i magen och blödit som en jävla tjur och nu återstår det att se hur denna mens blir efter alla omständigheter. Håll tummarna för mig, snälla ni, jag behöver det.


Jag hoppas ni förstår att jag försöker bli frisk påriktigt nu, och att ni förstår att jag inte har tid just nu. Men jag är inte långt borta om ni behöver mig, mina kära vänner.

I'll be right back ;)

(jag fick en tid på ätstörningscentrum i stockholm och jag är ÖVERLYCKLIG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar