söndag 13 december 2009

Nu är jag mig själv, med huvudet i sanden.

Ge mig dendär blicken som bara du kan ge mig. Ge mig din parfym och låt mig somna av att doften av dig finns bland mina lakan. Ge mig dina varma läppar mot min hud. Ge mig oss och ge mig trygghet och ärlighet. Ge mig sanningen i dig och mig och att folk tycker att vi hör ihop. Ge mig ditt ärliga leende och ditt öppna skratt, som skär rakt igenom mig och gör mig lycklig. Ge mig din fantasi och dina tankar blandat med mina, åh vi är så bra vi två. Ge mig din hand och låt mig hålla i dig tills världen skiljer oss åt. Spola tillbaka tiden eller ta mig härifrån gör vad som helst gör NÅGONTING låt det inte gå till spillo allt som vi har och allt som vi kunde bli och kan vara.

Det snurrar i min skalle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar