måndag 2 november 2009

Kissemjau gosar med mig när jag är ledsen

Jag har ingen familj.
Min mamma är familj ibland.
David är familj men honom slits jag från ibland.
Annakin är väl också min familj för han pussar på mig när jag är ledsen
och sover alltid med mig när jag har gråtit.

Men bara för att pappa inte vill ge min mamma pengar så får jag gå med en as ful och kall jacka i år. Hittade en jacka som de skulle dela på, för 1999 kronor, han skulle betala 800 hundra men han vägrar dela, bara för att det är med mamma. Den jackan var varmare, passade mig bättre och hade mycket bättre kvalite och jag hade kunnat ha den i flera år.

Jag är van vid att alltid vara den som alla tänker på sist i familjen. Det spelar väl ingen roll om jag är den enda i familjen som fryser i år? vem bryr sig, bara inte mamma eller pappa behöver lägga ut pengar till varandra.

Snart är jag 18 år och då kommer min pappa aldrig mer att få någon respekt av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar