söndag 1 november 2009

For you I'll keep my legs apart, and forget about my tainted heart.

Alla italienska ord vägrar fastna i min hjärna. Ho studiato TROPPO oggi. Det har inte varit roligt. Jag kan verkligen ingenting i italienskan längre, passato prossimo börjar sätta sig men det är inte roligt och slutprovet är på tisdag. Jag kommer aldrig någonsin att förlåta mig själv för att jag inte tog spanska eftersom jag är tusen gånger bättre på det.

Imorgon är jag hemma från skolan för att plugga och för att jag är sjuk. Jag har två bulor i mina armhålor innanför huden, vilket jag tror är mina lymfkörtlar som svullnat för att jag är sjuk. Mysigt va?

David sitter och spelar dataspel med sina polare och pratar i Ventrilo, det låter som om alla har ADHD och är i målbrottet. Jag tycker att han borde plugga istället men men, han får lida för sina misstag senare inte jag. Jag önskar att han kunde läsa mina tankar och lägga sig bredvid mig och krama om mig för jag behöver verkligen en stor varm bamsekram av någon som inte säger något utan bara kramar men, jag tänker inte störa honom för det är liksom på liv och död det där spelet, verkar det som.


Egentligen har jag ingenting vettigt att säga.. Kanske kan berätta för er att jag har börjat önska mig saker och drömma mig bort, det gör mig lycklig för jag intalar mig själv att det jag önskar mig händer och så gosar jag ner mig i tanken och känner mig trygg för stunden, det gör det lättare för mig att somna på kvällarna.. Jag brukar önska mig att han inte sov med ryggen mot mig, utan höll om mig hela natten och inte puttade bort mig när jag ville kramas. Jag brukar önska mig att jag hade mvg i alla ämnen. Brukar önska att jag hade en familj som älskade mig för den jag är. Jag brukar önska mig att jag och David bodde själva och när hans mamma inte är hemma så leker jag för mig själv att det bara är vi som bor där. Lite töntigt ellerhur?

Men önska får man alltid göra. Så länge jag andas hoppas jag.

JAG ÖNSKAR ATT DU ALDRIG KUNDE GLÖMMA MIG.
JAG ÖNSKAR ATT JAG VAR I DINA TANKAR STÄNDIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar