torsdag 15 oktober 2009

No moment, will be more true, than the moment I look at you.


På sistone har jag verkligen tänkt mycket på att ha ett barn och vara gravid. Det är väl en period, men jag går smått runt och längtar tills jag blir typ 25 och vajjar runt med min runda söta mage och kan sätta händerna på den och veta att min bebis är där. Vill inte ens tänka på den hemska tanken att jag inte skulle kunna få barn eller att jag skulle få missfall.

Vi har pratat så mycket i skolan om aborter och missfall och graviditeter att det har fastnat i hjärnan på mig och jag ser småbarn överallt som är skitsöta och jag vill bara ta upp dem och nypa dem i kinderna. Allt som jag har kämpat för i livet kommer att vara värt det när jag får hålla i mitt barn.

Ibland kan jag liksom stå framför spegeln och blåsa upp magen och sätta händerna på den, och skratta åt tanken på hur jag skulle se ut med en liten bebbe i magen. Jag skulle aldrig skaffa barn nu, och jag skulle inte behålla barnet om jag skulle råka bli gravid för då skulle inte det barnet få det livet jag vill att mitt barn ska få. Så ni får inte tro att är helt galen nu och tänker gå och föda barn..

Wow.. Jag börjar fan bli läskig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar