söndag 4 oktober 2009

När någon rör min mat, så reagerar jag på samma sätt som om den personen försöker ta mina trosor.

Saker jag inte klarar av:

-Jag klarar inte av när någon tar mat från min tallrik.

-Jag klarar inte av att någon öppnar dörren när jag står spritt språng naken i ett rum.

-Jag klarar inte av när någon tittar på mig när jag äter.

- Jag klarar inte av när folk säger en sak men gör en annan.

- Jag klarar inte av när folk ljuger för mig. Jag mår gärna dåligt, bara jag vet sanningen.

- Jag klarar inte av att killen bara går iväg efter att man haft sex.

- Jag klarar inte av att bara se på när någon blir mobbad eller misshandlad.

- Jag har svårt att skära med enormt stora knivar.

- Jag klarar absolut inte av att flyga flygplan.

- Jag klarar inte av att öppna en banan utan att bita i skalet.

- Jag klarar inte av att sjunga på beställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar