tisdag 27 oktober 2009

Det är alltid någon som älskar mer i ett förhållande, och den som älskar mer är den som mår sämst.

Jag vill ha en pojkvän som blir glad varje gång jag ringer.
Jag vill ha en pojkvän som håller om mig efter sex.
Jag vill ha en pojkvän som tycker att jag är vacker, och därför kan säga det.
Jag vill ha en pojkvän som frågar hur jag mår.
Jag vill ha en pojkvän som älskar med mig.
Jag vill ha en pojkvän som kysser mig överallt.
Jag vill ha en pojkvän som lyfter mig varje gång han kramar om mig.
Jag vill ha en pojkvän som inte dricker alkohol och gör bort sig.
Jag vill ha en pojkvän som inte blir trött på mig och tycker att jag är jobbig.
Jag vill ha en pojkvän som kan ha medlidande för mina problem.
Jag vill ha en pojkvän som kan lyssna påriktigt, för att han bryr sig om mig.
Jag vill ha en pojkvän som kan prata, som är öppen.
Jag vill ha en pojkvän som tycker att att busa och leka med mig är det bästa som finns.
Jag vill ha en pojkvän som är positiv.
Jag vill ha en pojkvän som gillar att vara barnslig och kan bjuda på sig själv.

Jag hatar att du får mig att känna mig så jävla ensam och värdelös. Allt jag har försökt få dig att göra i två år är att hålla om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar