söndag 18 oktober 2009

Brukar du kunna bli alldeles till dig av en doft? För ibland kan jag nästan känna mig sårbar.

Det går om och om och om igen i mina tankar.. Som en film som någon spolar tillbaka och det händer igen och ingen och igen. And I don't mind.

Dina armar omfamnar mig, hårt. Vi ligger sked och du doftar på mitt hår och jag vet att du blundar varje gång du andas in, det gör du alltid när du doftar på mitt hår, som om det doftar riktigt gott. Du kramar om mig lite hårdare, sedan vänder du mig om, fort och oväntat, så att jag hamnar med mitt ansikte mot ditt. Du är stark. Jag är van. Du tittar på mig och ler riktigt länge, sedan säger du att du verkligen älskar mig och kysser mig, passionerat. Jag ryser av orden, och trots att jag nästan känner din hud varje dag så blir jag lika förvånad varje gång över hur du kan vara så len?

Gant Liquid, en söt doft som sätter sig i minnet och vägrar lämna dig. Ingenting annat är tillräckligt bra för att man ska känna sig lika trygg igen. Det är inte skämt, man blir beroende.
VARNING: träffa aldrig en man som bär parfymen Gant Liquid unless du inte vill typ bli besatt och svag och förälskad.

Om och om igen. Din doft, den stunden. Jag lever när jag är nära dig.

You are so beautiful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar