onsdag 5 augusti 2009

Te añoro

Jag är nojig.. På lördag runt 5 på morgonen åker jag till Mallis. Visst, det ska bli underbart att få sola och bada och jag ser verkligen fram emot att få göra sandslott med Frida och kolla på fiskar och grejer. Men det är en sak som står i vägen för att längta till solen..

Flygplansresan. Jag får lust att börja gråta varje gång jag tänker på att jag måste flyga flygplan. Jag har gjort det över 30 gånger i mitt liv och jag har varit överallt och jag är precis lika rädd varje gång jag flyger. 30 gånger av mitt liv har jag suttit och kallsvettats, skakat och haft panikångest ända tills piloten ger en klarsignal om att man kan ta av sig bältet och och meddelar i högtalarna att man är framme.

Men när jag väl ÄR framme, så ska jag låtsas att jag är ett barn. Jag tänker inte bära smink alls, tänker inte ligga och posera på stranden och leka sexig. Jag tänker springa runt i sanden och bada och skita fullständigt i vad folk tycker om mitt utseende.. För jag kommer ju aldrig att träffa dem igen, right?

Övrigt: Idag ska jag och pappa till en barnpsykolog tillsammans, vilket jag inte förstår varför. Det är så jävla typiskt barnpsykologer. H A T A R barnpsykologer, de behandlar en som om man vore 5 år. JAG SER INTE FRAM EMOT DET.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar