söndag 23 augusti 2009

P to the A to the U to the L to the I to the N to the A, you're the man, man!

Har aldrig vågat vara helt naken inför någon. Då menar jag inte naken utan kläder, utan naken som 100% ren ärlighet. Paulina och jag skakade hand idag, på att vi kan ljuga för vem fan vi vill men aldrig för varandra. För trots att det kommer göra ont, trots att vi kanske gör varandra illa eller trots att man har saker man inte vill erkänna, så varar ärlighet längst och vi två vill kunna hålla ihop så länge som möjligt. Inga hemligheter, inga vita lögner, ingenting. Man säger helt enkelt precis vad man tycker och man svarar helt ärligt när man får frågan "hur mår du?".

Det kanske ser ut för er som att jag annars ljuger hela tiden. Men jag ljuger faktiskt ytterst sällan, och då menar jag det. Jag kan nästan säga att jag aldrig ljuger. Men.. Jag är tyst. Istället för att ljuga, så säger jag ingenting. För det är ju inte att ljuga, att vara tyst, ellerhur? Men nu ska det pratas och Paulina kommer att vara den första tjejen som kommer att veta om mina djupaste djupaste hemligheter och mina absolut sämsta sidor. Jag litar på henne.
Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar