söndag 12 juli 2009

Genom svåra tider, mot stjärnorna.

Mamma, jag och David har varit i Kista hela helgen eftersom mamma har varit ensam hemma. Jag och David har spelat wii och tittat på massa filmer på min stora plattskärm i rummet. De har gjort om hemma nu, och allt är den senaste tekniken som jag inte alls förstår mig på. Vi har gått ut med Pablo, David klappade Pablo för första gången i helgen (han tycker inte om hundar) och så gick vi ut och åt med mamma i Kista Centrum och tittade på allt mellan klockor och böcker.
Det var riktigt skönt att bara vara hemma en helg och bli omhändertagen av David och mamma. Hon kunde verkligen koncentrera sig på oss och vi fick en chans att umgås allihopa och bara mysa och titta på film. Dessutom så fick mamma och David en chans att lära känna varandra lite bättre, vilket jag blev glad för. Och det märktes att mamma tycker om honom..
Och jag fick en ny mobil också.. inte helt fel :)


En bild på mig och älskling från förra sommaren, den gör mig glad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar