måndag 6 juli 2009

Din famn har blivit min familj. Jag är älskad och trygg.

Nu jobbar jag sådär mycket igen. Jobbar 9 timmar/dag ungefär. Härligt! (ironi). Men vadfasiken, jag tjänar ändå mycket eftersom jag fått löneförhöjning. Ikväll slutar jag 23:00 och det är ju mindre roligt, eftersom bussarna aldrig går. Men vad i helvete, jag överlever eftersom jag är ledig på tisdag och då ska jag träffa kuratorn igen, Sara. Sedan skulle nog jag och Petra träffas en snabbis på eftermiddagen. Tänkte bjuda hem henne till mig eftersom jag är ensam hemma (?)
Måste bara säga att David är världens bästa. Jag är FÖRJÄVLIG just nu för att jag mår så dåligt och inte nog med det, jag har precis fått min mens också, som är allt annat än smärtfri och så ska jag jobba .. Så nej, jag är inte trevlig just nu och trots att jag kan stå och skrika helt brutala saker till honom så står han bara och tittar på mig med ledsna ögon och försöker prata lugnt och sansat. Igår slutade det med att han tittade på mig med tårar i ögonen och sa "snälla Leona, vet du vem du pratar med?". Jag skämdes så mycket över mitt beteende att jag fick rysningar.

Vet inte riktigt vad det är med mig.. Och det är nog nu jag förstår att David verkligen har försökt. För vi har byggt upp något, för att han visar att han faktiskt finns där och att han står ut med mig när ingen annan gör det.



Fina pojken, som gjort min sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar