fredag 12 juni 2009

Världens bästa sommarlov.

Han tog tag i min arm, hårt, och vände på mig så att han kunde se mig i ögonen. Hans bruna rådjursögon stirrade rakt in i mina, och trots att han höll i mig så hårt att jag nästan fick ont i min arm så såg jag bara värme i hans blick, inget spår av ondska alls. Jag kunde känna lukten av rök och jag visste att han höll en cigg i sin andra hand, redo att fimpa den för att få hålla om mig. Jag brukar egentligen hata lukten av cigg, men just då störde det mig inte ett dugg, eftersom jag inte kunde sluta titta honom i ögonen. Värmen som kom som ett slag i magen från hans blick gjorde mig svag och trygg, och jag kom på mig själv med att känna den känslan alldeles för sällan. Han log mot mig med sitt Hollywood-smile, och drog mig sedan tätt intill sig för att ge mig en lång och passionerad kyss, och trots att han smakade en blandning av rök och alkohol så var det den bästa kyssen jag någonsin fått. Han kysste mina läppar som om de vore porslin.

Jag har hundra myggbett, magknip och världens mest älskade pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar