onsdag 17 juni 2009

Sisters

Jag har aldrig träffat någon som varit så lik mig. Har aldrig tidigare varit med någon som har så mycket gemensamt med mig om man bortser från uppväxt och familj. Alla delar passar ihop, och jag har svårt för att skaffa vänner och jag gillar inte att springa efter folk för jag är rädd för att det inte ska löna sig. Samtidigt så har det varit extra svårt med den här människan, för att jag tyckt om den så jävla mycket, att jag inte ens vågat säga det. Personen säger allt jag vill höra av en vän, personen var där när alla andra gick och ställer upp varje gång, utan tvekan. Och när personen säger att den älskar mig, så kom det inte som någon chock, för allt som den gjorde för mig gjorde det tydligt.

Jag har aldrig tidigare sett upp till en tjej. Jag har aldrig "velat vara" som en tjej, men den tjejen är inte som alla andra och jag har bara känt två gånger i mitt liv att jag träffat människor som jag vet att det kommer att löna sig att släppa in dem i mitt liv, nära.

Jag är en väldigt rädd person, speciellt när det gäller vänskap och tjejer. Men jag tänker våga för din skull, för att du är så jävla bra och jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar