måndag 22 juni 2009

The quiet scares me 'cause it screams the truth.

Tystnaden mellan dig och mig skrämmer mig för att den får mig att tänka på sanningen.


Jag hatar att du bara kan vara kärleksfull mot mig när du är packad. Jag hatar att du bara kan visa känslor när du är full. Jag hatar att du bara kan ge mig fina komplimanger när du har druckit. Sanningen kommer fram när man är full, eller? (Kika ner på inlägget som heter världens bästa sommar, tror jag).

Jag vill inte behöva springa efter min pojkvän för att bli uppmärksammad. Jag vill inte vara med en kille som får mig att känna mig som en dålig människa, det mår jag alldeles för dåligt för och jag är dödstrött på att försöka få det här att funka.. Hur länge hade du tänkt vara tyst? Jag vill känna att min pojkvän är nöjd med mig och tycker att jag är den vackraste kvinnan han vet och älskar mig precis så som jag är, att han är rädd för att förlora mig och därför visar att han uppskattar att ha mig vid sin sida och vill ge mig kärlek. Är det mycket begärt? Jag vill ha en pojkvän som jag vet vart fan jag har honom, som inte bollar med mina känslor hela tiden. Ena stunden är jag bäst, andra stunden är jag förjävlig och jag vill ha en pojkvän som inte bara lovar att han ska låta mig gråta, utan som fan tar sin tid och gör det också. Jag vill ha någon som inte får mig att framstå som en idiot 24/7 inför hans mamma.. Eftersom jag själv redan har en urusel relation till min mamma så räcker det, tack.

JAG HATAR FOLK SOM GER EN FALSKA FÖRHOPPNINGAR. DET ÄR NUMMER 1 PÅ LEONAS HATLISTA. (NR 2 ÄR NÄR MAN TAR MAT FRÅN MIN TALLRIK).

Jag har vaknat på fel sida idag. Drömde en hemsk dröm som gav mig dåligt samvete och jag saknar att ha en mamma. Jag har ingen mamma. Pratar aldrig med henne och det gör ont att inte ha en stor kvinna som kramar om en och klagar på en och vill en väl. Det gör riktigt jävla ont.

Jag har velat gråta så mycket idag att jag har haft ont i mina käkar. Jag har ALLTID kunnat gråta, men nu kan jag inte det längre. Är för svag.

Jag vill bara ha någon som kan låta mig gråta ut, någon som tar tag i mig och säger "jag ser att du kämpar och jag förstår att du måste vara dödstrött snälla gråt ut innan du exploderar". Så, var ska man leta för att hitta denne?

Godnatt då. Det är alltid nice att somna med en gråtklump i halsen.





1 kommentar: