tisdag 2 juni 2009

AY BAY BAY

Jag älskar mig själv med mycket smink. Då kan jag nästan säga att jag är snygg.
Hur som helst så ska jag åka till Kista imorgon efter skolan och det känns helt fel att åka dit utan att träffa mamma och Fillifjongan och lilla Pablito.. Men jag och David ska dit och jag orkar inte dra honom hem till mamma så vi ska bara kolla på lite klänningar till mig inför sommaren, vill hitta något billigt och väldigt enkelt. Visst är det sjukt? Leona med klänning liksom.. Folk ser mig med baggy brallor och en t-shirt men i sommar blir det klänningar och massvis med armband och smycken för det är faktiskt för varmt vissa dagar för att trä på sig ett par tjocka jeans. Men ja, det jag ville skriva var att David är söt, för som tack för att jag gjorde hans arbete (och jävligt mycket tjat) så gick han med på att kolla på klänningar med lilla mig och då blev jag GLAD :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar