tisdag 19 maj 2009

Om du bara visste. Världen förtjänar inte dig, du är för jävla bra för att vara sann människa. Och jag är bara en idiot.

Din doft, ditt skratt, ditt leende, din famn, din styrka, ditt självförtroende, din stolthet, dina hjärtslag, dina andetag och sist men absolut inte minst, din närhet.

(Har fastnat i min själ och jag kan inte komma åt dig för du är för djupt inne och du skulle bara veta hur stor inverkan du har på människor runt om dig. Du lämnar spår som sitter kvar och du blir aldrig bortglömd. Hur fan gör du? Jag ser upp till dig som fan för du är allt jag aldrig vågat vara och folk tycker att jag är så mycket men sanningen är den att jag inte är någonting utan dig. Fan i helvete du är för bra för att vara sann människa. För jävla bra för att vara sann och ibland önskar jag att sådana som du var förbjudna).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar