torsdag 21 maj 2009

I'll look after you.

Jag vet hur det är när någon finns där ställer upp, och när någon förstår. Det är verkligen skillnad. Jag kanske verkar självupptagen, kanske ser ut som att jag har för många problem för att kunna förstå någon annan.. Men sanningen är den att jag har varit med om så mycket att jag förstår vem som helst. Jag hjälper gärna människor som hjälper mig, mer än gärna och jag uppskattar när folk kommer till mig och frågar om hjälp, gråter ut eller berättar vad de har på hjärtat.

Var inte rädd för att komma till mig. Jag är närmare än du tror.


(Det är meningen att en viss person ska ta åt sig, men det är inte bara hon som ska det, utan alla mina vänner).

1 kommentar:

  1. <3
    Tack för ALLT du har gjort mot mig, och du finns där. Din trygghet sitter fortfarande i och gör mig lugnare än vad jag kanske borde vara. Tack<3<3

    SvaraRadera