söndag 17 maj 2009




Jag måste säga att jag är ganska nöjd med min hud nu, den har förbättrats något enormt (hoppas det inte blir en lägga öga effekt av det där). Dessutom så gillar jag bilderna för att man ser min lilla leverfläck vid näsan, den är mycket liten men det bevisar att jag inte har mycket smink på mig alls.. Jag har faktiskt ingen foundation! Och Paulina älskade bilderna och satt och tjöt " åååh du ser ut som Lambi Leona, dina ögon ser ut som lilla Lambis ögon".
Måste säga att jag tidigare aldrig tänkt på hur stora bruna ögon jag har, och jag blir så jävla glad av att se att det är sant att det är mina ögon på bilderna :D




1 kommentar:

  1. Du är underbart söt och vacker och det har du nog alltid varit, jag vet för säkert att du har varit det hela tiden då jag har vetat vem du är och jag är jätteglad att du kan se det, eller åtminstone lite av det nu :) <3

    SvaraRadera