måndag 18 maj 2009

Det är konstigt att jag andas bättre när du kväver mig.

David är en rolig filur. Han brukar sjunga på låtar helt från ingenstans, random sånger som annars suger men när han sjunger dem blir de helt plötsligt roliga. Som till exempel: I'm soooo danggeeeerroouuusssssss" i telefon med en tillgjord röst. Dessutom så ska han alltid ligga över hela min säng, trots att min säng är för två personer så lägger han sig i mitten så att jag inte får plats. Han ska alltid ha snusdosan, mobilen och fjärrkontrollen på sin vänstra sida under armen för att känna sig extra bekväm. Han ska alltid skriva roliga saker på spegeln efter att han duschat, tex ett såntdärförbjudetmärkesomsymboliserarkärlekenförHitler, eller något i stil med " Lehoena är en mamaziiiitahh". Han ska alltid ha grillkrydda eller ketchup på precis allting, han har till och med grillkrydda på mackan. Han älskar godis och är en riktig godisråtta, han äter sånnadära gele-grejer som jag HATAR. Han ska alltid pussa mig hela tiden och kramas och vara nära (vilket är väldigt mysigt) och ibland när han gosar med mig kan han ge ifrån sig ett skratt som är så gulligt så man bara vill ÄTA UPP HONOM ADKADAJDasjkhdhjasdhadja..

Jag får fan snart diabetes av människan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar