måndag 11 maj 2009

För du är den enda jag skulle kunna tänka mig att bli lämnad av

Jag äter vindruvor och ananas och ska äta kebab ikväll. Har druckit te också och så har Paulina lärt mig röka. Jag vet att jag är töntig, jag kommer inte att börja röka för det är idiotiskt men vafan man lever bara en gång så det kan ju vara kul att kunna skiten, om det nu är så jävla bra som alla säger kan man väl ändå prova. Jag kom ändå bara fram till att det var smärtsamt och jag kände mig som en fjortis som smygröker bakom skolgården. Röka och snusa och dricka är ingenting för mig. Verkligen inte. Speciellt inte alkohol.. Jag blir så sjukt jävla jobbig när jag dricker. Tänk er Leona med 1000 gånger mer energi..
Paulina gör min dåliga dag till en bra dag. Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar