torsdag 24 mars 2011

All I wanna see you in is just skin

Jag har svårt för beröring. Jag känner mig obekväm direkt när någon lutar sig mot mig eller tar på mig. Jag blir osäker, vet inte vad jag ska ta mig till och ibland rent ut sagt nervös. Inte för att jag inte klarar av det, utan för att jag behöver det så enormt mycket mer än vad jag får det.

Ibland avvisar jag till och med folk som försöker ge mig kärlek, för att jag inte vill börja gråta.

Igår hade jag på mig en svart tröja med urringad rygg. Varenda kotte skulle, av någon konstig anledning ta mig på huden. Någon drog i min BH, en annan smekte mig över ryggen under lunchen, en tredje sa "Gud vad vackert, vad len hud du har".

Under hela den dagen kände jag mig uppfylld av kärlek och värme, så mycket att det till och med blev ett blogginlägg av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar