tisdag 22 juni 2010

I'll never betray you my love



Man brukar säga att man lär sig av sina misstag, och visst gör man det. Man brukar säga att man inte inser vad man har fören man har gått för långt eller förlorat personen, och visst stämmer det också. Tiden går och ibland måste vissa saker hända för att man ska inse vad man har och hur man ska ta vara på det. Det är lätt att säga att man har varit dum eller gjort fel och att man ångrar sig, men jag säger istället att jag gjorde vad jag behövde göra då, men att jag aldrig kommer att göra likadant igen.Jag har insett vad jag har, och jag har insett att jag inte kan/vill vara utan honom. Jag har också insett att ingen annan tjej på HELA JORDEN är lika lyckligt lottad som jag är.



Ibland tar det tid att inse att man har vissa saker precis framför ögonen.
Jag älskar dig David.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar