fredag 4 juni 2010

Hejdå Paulina & Felicia, ha världens bästa veckor i Grekland!!

Igår kväll låg jag hela kvällen i sängen och fantiserade om mat. Stora hamburgare, klyftpotatis, köttfärssås.. Denhär flytande dieten gör mig GALEN.. Men man brukar ju säga att de första dagarna är värst? Jag blev iallafall lite mättare av att fantisera och smaska för mig själv, för jag tänker hålla mig till min diet, om jag så nästan dör av den.

Dessutom är det ju sommar.. Och det är sol.. Och det ska vara härligt, men jag är inne i ett garage och arbetar som en jävla slav. (Det är mörkt och kallt där också). Men det är sista veckan som jobbet finns kvar, och därför passar jag på att jobba idag också (förlåt Paulina). Jag kommer inte få pengar förens i september (iof så får jag 13700 spänn då). Men jag behöver pengar för resten av sommaren, så mycket som möjligt!

I helgen ska jag bara plugga också, som en jävla idiot. Fick göra geografiarbetet två veckor in på sommarlovet istället för när alla andra gjorde det fick ju Nettan stroken, så jag fick hela grejen uppskjutet. Min chans att få mvg är STOR, endast därför jag väljer att göra det. Tur nog är min Geografilärare Jugge, och jag ska jämföra Sverige och Bosnien! He looooooves me :)

Okej.. Nu har jag precis ätit en skål fil.. Och ska titta på Simon & Tomas på tv3play!

Ta hand om er mina sommarsöta vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar