söndag 27 juni 2010

Fullt av skit.

Visst snurrade allt igår. Det var helt sjukt. Fick lägesyrsel och svimmade nästan av 18 gånger när jag la mig ner. Och David var alldeles för full för att kunna bry sig, han somnade och vägrade vakna. Så där låg jag i sängen och hade panik, svimmade av, vaknade och allt snurrade.. Leo sa att det beror på att jag äter så lite, så nu ska jag börja äta vanlig mat igen men bara träna hårdare. David sprang och köpte en tonfisksallad till mig när han vaknade för att jag skulle få i mig lite mat för en gångs skull, och efter att ha ätit det så mådde jag redan mycket mycket bättre.

Jag lyckades aldrig ta mig hem från Anders igår. Vi sov nämligen här under midsommar, men fick sova över en natt till. Jag älskar Fredrik och Anders, egentligen alla Davids (och mina) vänner. De ger mig trygghet utan att egentligen behöva göra något. De räknar liksom in mig, och Anders sitter och värmer sina fötter på mina "gosiga" lår när han spelar Hon, haha. Jag somnade flera gånger i soffan igår efter den förra nattens dåliga sömn, och varje gång de såg att jag sov väckte Fredrik mig med att säga "Leoni cutie sleepie". Kärlek på hög nivå.

David är världens bästa man. Igår sa han att vi lika gärna kan förlova oss, eftersom han aldrig vill vara utan mig igen. Det märks verkligen att han inte vill det, för att han har blivit en helt annan människa mot mig sen sist jag lämnade honom. Nu behandlar han mig som en riktig kvinna. Ibland behöver stora skitsaker hända för att man ska inse vad man har. Jag älskar honom, och ni som tänker "han kommer ändå bara bli likadan igen sen".. Då kan jag svara på det genom att säga att han inte alls kommer det. Han är en ny person nu. Den människan jag ville vara med och blev tillsammans med från början.


Bortsett från min yrsel så är jag lyckligast i världen. Tack Gud, eller Ödet, eller vadfan det är som gör att jag får må bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar