torsdag 13 maj 2010

To lie here under you, is all that I could ever do.




Jag är förkyld. Jag jobbade i ett kallt garage i jättelite kläder och det regnade hela dagen. Jag är förkyld och det är snor överallt och imorgon ska jag sitta i ett mörkt rum med glasögon och dator och plugga i minst 8 timmar för att bli klar med mina slutarbeten som hänger på hela betygen. Allt är så sjukt emo så att jag inte förstår själv och jag har så sjuuuuukt mycket som måste göras. Jag måste fan påminna mig själv om att ringa gynhelvetet på måndag också. Har ju fan aldrig mens längre nu för tiden. Den bara är spårlöst försvunnen fast jag inte äter preventivmedel och jag inte är med barn.

På lördag ska jag iallafall åka lite snabbt till stinsen eller något och köpa ett par till leggnings och någon topp eller skjorta. Något positivt i denna mörka värld.



Och dagens läxa: Man kan få en FET utskällning för att man kramar om någon och ger kärlek om denna personen står och diskar och är irriterad. Dont ever do that again Leonita. Män är farliga varelser med hemlig adhd som endast visar sig då de måste göra sådant de inte vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar