torsdag 6 maj 2010

I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me.

Jag är inte uppe såhär tidigt för att det är kul.. Mer så att jag vaknade av att pappa och Frida sjöng för mig i 12o decibel och kom in med jordgubbar och ananas och örhängen och armband. Pappa såg ledsen ut när han sa att han inte hade hunnit köpa min nya TV på grund av allt som har hänt och han har varit tvungen att vara på sjukhuset. Men jag är inte ledsen över det, jag är bara glad att det ser lite lite ljusare ut. Och jag vet att TV:n kommer :)

Igår firade tjejorna mig också. Det var tokmysigt. De hade bakat bullar och kladdkakebullar och Mona gjorde en jättesöt jordgubbspaj och så tog de med dricka och hela köret. Sedan hade vi årets första picknick och jag fick 800 kronor på Teds tattooooo! Sjukt fina vänner. Kärlek till er.

Anette ringde mig igår också, och repeterade ständigt grattis i telefonen, även om det var trögt för henne att prata, så började jag gråta när hon ansträngde sig. Tänk att en sån liten sak kan göra så mycket!

Men dagens bästa är: 00.00 får jag ett sms av Anders Rurling där det står: Grattis min lilla 18åring. Ikväll ska du bli så full <3:)!. (Alltid den mest otippade som grattar en först).

Och vad händer ikväll då? ÄEEEEEEEE FÖFAN VAD DET SKA FESTAS!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar