lördag 10 april 2010

My heart is yours to fill or burst, to break or bury, or wear as jewelry. Whichever you prefer.

Du skulle bara veta. Jag bryr mig inte om vad du gör med mitt hjärta. Bryr mig inte om du väljer att smula ner det, hoppa på det eller riva sönder det, så länge du håller det i dina händer.

Jag älskar dig, Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
JAG ÄLSKAR JU DIG.


Tänk om du bara kunde och ville. Tänk om du kunde ta vara på det, utnyttja mig? Gör vadfan du vill så länge..

du

är

här.

För du kan inte ge mig några falska förhoppningar, du kan inte det. Du kan bara göra mig glad. För jag älskar dig ändå, trots allt skit som du har i ditt liv och som du bär på och som ingen får veta om för att du aldrig pratar.

För: vill du veta en hemlighet som ingen annan får veta? Isåfall måste jag viska det till dig (trots att det bara är du och jag och vi sitter bredvid varandra på en bänk): Mitt hjärta tillhör dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar