fredag 23 april 2010

Jag har en rolig geografilärare

Jag sitter på min geografilektion och låtsas skriva av allt läraren säger. Haha, egentligen så sitter jag på facebook och bloggar som en busunge. Det är klarblå himmel och sol ute och en underbar dag egentligen. Jag ska gymma mycket i helgen och plugga, bara göra nytta för jag har typ 510 prov nästa vecka. Som tur är så efter nästa vecka lugnar det ner sig och då blir det födelsedagsfirande tre helger framöver!

Jag måste:
- börja sola innan min födelsedag
- Köpa rött nagellack
- Köpa lösögonfransar och limm
- Köpa rött läppstift
- Köpa leggings


I övrigt så önskar jag att jag inte fanns idag. Jag har världens sämsta hud bara för att jag ska få mens om typ två dagar. Det är förjävligt. Jag hade skit fin hud för en vecka sedan, inte en enda finne och nu har jag hela Alperna i ansiktet. Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar