torsdag 11 mars 2010

Du är en förebild för mig och jag ser upp till dig och vill vara som dig



Jag vill hålla i ditt lillfinger, så som jag gjorde på Pappa när jag var liten. Jag vill kyssa dina läppar och få rysningar för att de är så lena. Jag vill känna dina andetag mot min nacke. Jag vill ha världens längsta kram av dig. Jag vill lappa ihop dina sår om inte förevigt så iallafall för stunden. Jag vill få dig att skratta tills du kvävs och jag vill se dig le så mycket så att det svider i dina käkar. Jag vill torka dina tårar och låta dig krypa upp i min lilla lilla famn. Jag vill älska med dig om inte påriktigt så iallafall i mina tankar. Jag vill höra vad du har att berätta och jag vill lyssna på dina historier och dina förklaringar för jag tröttnar aldrig på din röst.
Jag kommer aldrig någonsin att ändra uppfattning om vem du är.


Jag är skyldig dig allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar